Søgeannoncering

Book et møde med os

Få mest ud af din online annoncering

Vi er et digitalt marketing bureau med erfarne medieplanlæggere og adgang til de sidste nye tendenser og værktøjer.

Vi rammer dine målgrupper rigtigt.

Nå ud til interesserede eller muligt interesserede kunder gennem søgemaskinemarkedsføring og programmatic medieplanlægning og annoncering. Vi udvikler kampagneplaner som kan opnå netop dine mål.

Sådan starter vi et samarbejde

En søgestrategi og en keywordanalyse er det første vi gør, når vi starter et samarbejde omkring søgeannoncering. Her bliver fundamentet lagt og de første spørgsmål stillet. Det udmunder sig i en plan, som typisk strækker sig over 3-6 måneder.

Når vi er godt i gang

At drive søgeannoncer er noget der sker løbende. Man slamdunker det ikke på en enkelt måned (eller 6). Det tager tid, kræver indsamling af data og ikke mindst en masse tests. Derfor vil vi efter de første 3-6 måneder med de første læringer tage din virksomhed med videre på rejsen, hvor vi for alvor sætter fart på performance og udikling.

Google Ads

Den største søgemaskine i verden, og her grundstenene til vores lille bureau blev lagt. Vi har arbejdet så lang tid med det, at vi er vant til at kalde det for AdWords.

Microsoft Advertising

Bing er en undervurderet annonceringsplads, som vi med stort set alle kunder ser utrolig flot performance i.

Vores 4 steps i en cirkulær proces der sikrer udvikling og performance i søgeannoncering

Strategi

Hvad skal vi gøre, hvorfor, og hvordan? En strategi kan tage udgangspunkt i mange ting, men først og fremmest handler det om dine forretningsmål. Derfor vil vi altid forsøge at binde søgestrategien op på virksomhedens strategi.

Planlægning

Det strategiske fundament lægger fundamentet for, hvordan vi skal planlægge og aktivere strategien på et taktisk niveau på søgemaskinerne. Her vil vi løbende have nogle must-wins, som vi konstant italesætter og agerer ud fra.

Aktivering

Håndværket, der giver det hele luft under vingerne. Vores erfarne team sammensætter alt fra kontostruktur til audiences og negative search terms, så det spiller overens med de mål og den planlægning vi har lavet.

Læring

Vi lærer løbende ud fra den data, som vi får fra annonceringssystemerne. Derfor er det vigtigt aldrig at stå stille. Derfor er vores læringer en naturlig sidste del af processen, da de lægger til grund for en optimeret og forbedret strategi.